ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLIX

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

49Р9

Дата реєстрації:

14.03.2025

Проголосовано:

27.03.2025 12:50:53

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 49Р9

Текст:
















































                                

                                                                                                      
ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА

 

сорок дев’ята сесія восьмого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 


 
______________ м. Шептицький                 ________          
 














Про затвердження Положення

 про старосту



 
   
     
     
     
         

 

Відповідно до пункту 6-1 частини першої статті 26, частини третьої статті 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» від 20.02.2013 №118 (зі змінами), з метою забезпечення виконання окремих завдань адміністратора Центру надання адміністративних послуг в старостинських округах Шептицької міської ради , Шептицька міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Положення про старосту у новій редакції, що додається.

  2.  Визнати таким, що втратило чинність рішення Червоноградської міської   ради  від 29.09.2022 року № 1432 «Про затвердження Положення про старосту».


3. Старостам Виконавчого комітету Шептицької міської ради для організації роботи віддаленого робочого місця адміністратора та забезпечення надання адміністративних послуг:

3.1 Керуватися Положенням Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Шептицької міської ради та його Регламентом.

3.2 Організувати надання адміністративних послуг відповідно до Переліку, який затверджено рішенням Шептицької міської ради від 23.01.2025 № 3222 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг» за виключенням послуг державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралізації, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації (Майданович С.В.) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Тирка Т.В..

 

 

Міський голова                                                              Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

1 Положення_старости_2025.pdf Переглянути