ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 52Г2

Про затвердження Положення про електронну реєстрацію дітей до закладів дошкільної освіти, дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти Шептицької міської ради

   
 
   
                                       
ШЕПТИЦЬКА МIСЬКА РАДА
п’ятдесят друга сесія восьмого скликання
 
Р I Ш Е Н Н Я         
 

 
_________ м. Шептицький                           _________
       













    Керуючись статтями 25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про дошкільну освіту», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», беручи до уваги Методичні рекомендації щодо створення уніфікованої системи електронної реєстрації дітей дошкільного віку, наведені у додатку до листа Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013  № 1/9-499, з метою рівного доступу кожній дитині до здобуття дошкільної освіти, Шептицька міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити Положення про електронну реєстрацію дітей до закладів
дошкільної освіти, дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти Шептицької міської ради, що додається.
  1. Директорам закладів дошкільної освіти,  дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти Шептицької міської ради:
2.1. Забезпечувати функціонування роботи сайту https://zaklad.esadok.com/ в  межах закладу дошкільної освіти, дошкільного підрозділу закладу загальної середньої освіти Шептицької міської ради.
2.2. Інформувати батьків або осіб, які їх заміняють, про роботу сайту https://esadok.com/ для електронної реєстрації дітей, надаючи відповідні роз'яснення та використовуючи для цього власні інформаційні ресурси.
         3. Рішення Червоноградської міської ради від 20.05.2021 № 473 «Про забезпечення прозорості у зарахуванні дітей до закладів дошкільної освіти, дошкільних підрозділів ЗЗСО населених пунктів с. Острів, с. Межиріччя, с. Поздимир, с. Борятин» вважати таким, що втратило чинність.
4. Контроль за виконанням рiшення покласти на постiйну депутатську комiсiю з питань охорони здоров’я, працi та соцiальної полiтики, освiти, культури, духовного вiдродження, сiм’ї, молодi та спорту (Курівчак Н.М.), заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Ващук М.В.).
 
Міський голова                                                                                  Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ
 
 
                                                                                                 Проєкт 52Г2
                                                                                 
                                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                           Рішення Шептицької       
                                                                                           міської ради
                                                                                            ___________  № _______
 
 
 
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
 
про електронну реєстрацію дітей до закладів дошкільної освіти, дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти Шептицької міської ради
 


Положення
про електронну реєстрацію дітей
до закладів дошкільної освіти,
дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти
 Шептицької міської ради
 
1. Загальні положення
1.1. Положення про електронну реєстрацію дітей до закладів дошкільної освіти,  дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти Шептицької міської ради (далі – Положення) визначає правила електронної реєстрації дітей, які проживають у Шептицькій міській територіальній громаді.
1.2. Електронна реєстрація дітей до закладів дошкільної освіти, дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти Шептицької міської ради є відкритою, прозорою процедурою, яка забезпечує рівні права дітей на здобуття дошкільної освіти.
1.3. Положення розроблене на підставі Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дошкільну освіту», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації, «Про захист персональних даних» та інших законодавчих актів.
1.4. Перед проходженням електронної реєстрації батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані ознайомитися з Положенням.
1.5. Адміністрація закладу дошкільної освіти, дошкільного підрозділу закладу загальної середньої освіти для забезпечення інформативності бази даних зобов’язана на сайті https://zaklad.esadok.com/ внести (та коригувати у разі зміни) дані до профілю та інформацію про Заклад.
          1.6. Реєстрація проводиться через електронну систему обліку, розміщену на сайті https://esadok.com/.
          1.7. У цьому Положенні основні поняття мають таке значення:
1.7.1. Сервіс - електронний сервіс реєстрації дітей у чергу до закладів дошкільної освіти, дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти, як цілісний електронний ресурс.
1.7.2. Заклад - заклад дошкільної освіти або дошкільний  підрозділ закладу загальної середньої освіти.
1.7.3. Уповноважений орган управління закладами - Відділ освіти Шептицької міської ради.
1.7.4. База даних - структурований електронний набір даних (зокрема у формі таблиць), що зберігає інформацію, створену або змінену користувачами під час користування Сервісом.
1.7.5. Адміністратор сервісу - зареєстрований користувач сервісу, наділений розширеними правами управління функціями сервісу.
1.7.6. Модератор закладу - призначений наказом керівника Закладу, користувач сервісу, наділений правами управління функціями в межах конкретного Закладу.
1.7.7. Заявник - зареєстрований користувач сервісу, наділений правами управління Заявками (створення, редагування, видалення) та іншими даними, пов’язаними із Заявками в межах сервісу. Заявником може бути один із батьків дитини, або особа яка її заміняє відповідно до чинного законодавства України. Заявник може переглядати, редагувати та видаляти лише ті заявки й пов’язані з ними дані дітей, які були створені ним у межах його облікового запису. Заявник може редагувати інформацію про себе відповідно до функціоналу Сервісу.
1.7.8. Заявка – сформований Заявником електронний набір даних, що містить інформацію про дитину, самого Заявника, а також про заклад, до якого подається Заявка.
1.7.9. Електронний список - послідовно сформовані заявки.
1.7.10. Територія обслуговування - адміністративно-територіальна одиниця (або її частина чи окремі будинки), закріплена відділом освіти Шептицької міської ради за Закладом.
 
2. Порядок  подання та опрацювання заявок
2.1. Заявка повинна містити:
2.1.1.Інформацію про Заявника:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) Заявника;
контактні дані Заявника.
2.1.2. Інформацію про дитину:
прізвище та ім’я дитини;
дата народження дитини;
стать дитини;
серія та номер свідоцтва про народження дитини, а у випадку відсутності свідоцтва про народження - іншого документа, що підтверджує особу дитини;
задекларовану/зареєстровану адресу реєстрації дитини;
фактичну адресу проживання дитини;
наявність обставин щодо пріоритетного розміщення в електронних списках до зарахування відповідно до пункту 2 статті 13 Закону України «Про дошкільну освіту»;
бажаний рік зарахування дитини до Закладу.
2.2. Заявник несе персональну відповідальність за правдивість та коректність інформації, поданої у Заявці. Подання неправдивих чи неточних даних є підставою для відхилення Заявки.
2.3 У разі неможливості самостійного заповнення електронної форми батьки або особи, які їх замінюють, можуть звернутися по допомогу до Закладу, до якого подається Заявка.
2.4. Інформація щодо наявності вільних місць у Закладі  розміщується на офіційних сайтах таких Закладів та офіційному сайті Відділу освіти Шептицької міської ради, а також може бути надана індивідуально в порядку доступу до публічної інформації.
2.5. Заявник може подати не більше однієї Заявки до одного Закладу щодо однієї дитини. При спробі подати більше ніж одну Заявку до одного Закладу щодо однієї дитини – відмова у реєстрації заявки відбувається автоматично згідно з алгоритмами роботи Сервісу.
2.6. Сервіс автоматично присвоює поданим Заявкам реєстраційний номер та початковий статус «Надіслано на перевірку закладом».
2.7. Статуси опрацювання Заявки:
 
Статус Опис Можливості Заявника
Надіслано на перевірку Закладом Заявка очікує модерації. Може редагувати дані.
Окрім даних про свідоцтво про народження або інший
 документ, що посвідчує особу дитини.
Поставлено в чергу Заявка промодерована і бере участь у черзі. Редагування неможливе.
Відхилено Заявка не прийнята. Заявка видаляється з електронного списку, втрачаючи черговість у ньому.
Редагування Заявки неможливе.
Рекомендовано до зарахування Заявник отримує повідомлення про необхідність подати оригінали документів. Заявка заблокована для редагування.
Дитину зараховано Дитина офіційно прийнята. Інші Заявки цієї дитини стають неактивними. Заявка заблокована, місце закріплене.
 
2.8. Заявник зобов’язаний самостійно відстежувати статус поданих Заявок через особистий кабінет у Сервісі.
2.9. Подання Заявки можливе з моменту отримання свідоцтва про народження дитини. Повторне щорічне подання Заявки не вимагається. Система автоматично переносить раніше подані заявки до відповідних вікових груп, визначених у Закладі, до якого подано Заявку.
2.10. Редагування заявки можливе лише на етапі, коли вона має статус «Надіслано на перевірку закладом». Якщо Заявник потребує внесення змін після цього етапу, він може звернутися до Закладу з проханням надати можливість редагування. Після внесення змін Заявником, Заявка підлягає повторній модерації Закладом.
 
  1. Формування електронного списку
3.1. Електронні списки до зарахування у Заклад в системі «еСадок» формуються автоматично за алгоритмом пріоритетності, який базується на соціальному статусі дитини, місці проживання та віковій категорії, визначених статтею 13 Закону України «Про дошкільну освіту».
3.2. Порядок формування електронних списків до зарахування здійснюється відповідно до пункту 2 статті 13 Закону України «Про дошкільну освіту»:
Заявки діляться на дві групи:
  1. діти, які проживають на території обслуговування Закладу;
  2. діти, які не проживають на цій території.
Першими в черзі стоять діти, які проживають на території обслуговування Закладу.
У групі дітей, які проживають на території обслуговування Закладу, порядок пріоритетності такий:
  1. Діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування,  діти загиблих
(померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України, визначених статтями 10 і 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», діти, які перебувають у складних життєвих обставинах та на обліку в службах у справах дітей, діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, діти з особливими освітніми потребами.
  1. Діти старшого дошкільного віку.
  2. Діти військовослужбовців, діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти
осіб, які постраждалих внаслідок від Чорнобильської катастрофи.
  1. Діти, які є рідними братами або сестрами дітей, які здобувають дошкільну
освіту у цьому Закладі (якщо вони проживають на території обслуговування закладу).
  1. Інші діти, які проживають на території обслуговування Закладу.
Далі в черзі - діти, які не проживають на території обслуговування Закладу.
У групі дітей, які не проживають на території обслуговування Закладу, порядок пріоритетності такий:
  1. Діти працівників цього Закладу (якщо вони не проживають на території
обслуговування Закладу).
  1. Діти, які є рідними братами або сестрами дітей, які здобувають дошкільну
освіту у Закладі ( якщо вони не проживають на території обслуговування Закладу).
  1. Інші діти, які не проживають на території обслуговування закладу, але яким
було відмовлено у зарахуванні до Закладу, на території обслуговування якого вони проживають.
4. Інші діти, які не проживають на території обслуговування Закладу.
3.3. Якщо у дітей однаковий пріоритет, вирішальними щодо позиціювання в електронному списку є дата і час подання Заявки.
3.4. Черговість Заявок в електронному списку переглядається та за потреби змінюється алгоритмом Сервісу відповідно до умов, описаних у пункті 3.2 цього Положення, щоразу при надходженні нової заявки до Закладу та зміні статусу вже наявних Заявок у такому списку.
3.5. Сервіс автоматично формує окремі електронні списки для кожної вікової групи, створеної у Закладі освіти, та розподіляє до них Заявки дітей, вік яких станом на найближче 01 вересня відповідає віковим межам, установленим для відповідної групи.
3.6. Перехресне накладання вікових меж між різними віковими групами в одному Закладі не допускається.
 
4. Модерування заявок
4.1. Модератор Закладу зобов’язаний щотижнево перевіряти Заявки, які надійшли, та модерувати такі Заявки.
4.2. Заявка розміщується алгоритмом Сервісу в електронних списках лише після перевірки модератором Закладу.
Процедура модерування Заявки передбачає:
4.2.1. Визначення, на основі адреси дитини, задекларованої у Заявці, чи дитина проживає на території обслуговування даного Закладу, шляхом встановлення відповідної позначки у вікні модерування Заявки.
4.2.2. Визначення на основі дати народження дитини, чи дитина є старшого дошкільного віку, шляхом встановлення відповідної позначки у вікні модерування Заявки.
4.2.3. Встановлення одного зі статусів, передбачених у Сервісі, відмінних від поточного, залежно від прийнятого рішення щодо цієї Заявки.
4.3. Редагування Заявки Заявником можливе лише в статусі «Надіслано на перевірку закладом». Заклад за зверненням Заявника повинен дозволити редагування Заявки шляхом зміни на відповідний статус. Після внесення змін Заявником Заклад повторно модерує.
4.4. У разі настання обставин, що дозволяють провести зарахування чи дозарахування дітей до Закладу, Модератор Закладу змінює статус Заявок, визначених згідно з електронним списком, на «Рекомендовано до зарахування» із вказанням терміну надання повного пакета оригіналів документів до Закладу. Термін не може бути меншим за 10 календарних днів з моменту надання статусу «Рекомендовано до зарахування». Заявник отримує повідомлення в особистому кабінеті в Сервісі щодо необхідності надання повного пакета оригіналів документів та граничного терміну для цього.
 
5. Відхилення Заявки
5.1. Модератор може відхилити Заявку, надавши їй статус «Відхилено» з причин:
5.1.1. Розбіжностей між задекларованими даними в Заявці й фактичними даними з оригіналів документів поданих, до Закладу з метою зарахування дитини до Закладу.
5.1.2. Неподання повного пакета документів у визначений Закладом термін.
  1. Неможливості забезпечити особливі освітні потреби дитини у даному
Закладі, якщо такі потреби були задекларовані Заявником.
5.2. При відхиленні Заявки Модератор Закладу зобов’язаний вказати причину такого рішення, вписавши причини у відповідне поле, передбачене функціоналом Сервісу.
5.3. Відхилення Заявки є беззворотним. Відхилена Заявка видаляється з електронного списку на зарахування до Закладу. Редагування відхиленої Заявки                   неможливе.
 
  1. Планове щорічне зарахування та дозарахування дітей
6.1. Враховуючи обставини, описані у пункті 3.4 цього Положення, з метою забезпечення рівних умов та прозорості планового щорічного зарахування дітей до Закладу на новий навчальний рік у Сервісі тимчасово фіксується стан черговості Заявок в електронному списку з 00:00 01 липня до 00:00 01 вересня.
6.2. З метою планового щорічного зарахування дітей  Заклад розглядає Заявки в черговості, зафіксовані у пункті 6.1 цього Положення.
6.3. На період планового щорічного зарахування дітей до Закладу, а саме з 00:00 01 липня до 00:00 01 вересня, допускається подання нових Заявок, але алгоритм їх вноситиме до тимчасового резервного електронного списку.
6.4. У виключних ситуаціях, коли у Закладі вільних місць більше, ніж отриманих заявок, Заклад може проводити планове щорічне зарахування дітей з тимчасового резервного електронного списку.
6.5. По закінченні періоду планового щорічного зарахування, а саме о 00:00                   01 вересня, алгоритм об’єднує зафіксований та тимчасовий резервний електронні списки та оновлює черговість Заявок в єдиному електронному списку відповідно до вимог, описаних у пункті 3.2. цього Положення.
6.6. Заклад може проводити дозарахування дітей під час навчального року із дотриманням черговості заявок в електронному списку щодо конкретної вікової групи на день прийняття рішення про дозарахування.
 
 
7. Технічна підтримка Сервісу
7.1. За технічну справність та безперебійну роботу Сервісу відповідають Адміністратори Сервісу.
7.2. Технічна підтримка надається через обмін електронними повідомленнями в середовищі Сервісу, а щодо відновлення доступу до Сервісу - через електронну пошту support@esadok.net.
7.3. Адміністратори Сервісу не мають повноважень надавати коментарі та пояснення щодо юридичних аспектів, що стосуються Закладів, та щодо прийнятих Закладами рішень.
7.4. Адміністратори можуть обмежувати або закривати доступ до Сервісу категоріям користувачів у разі виявлення некоректних чи зловмисних дій такими користувачами або з інших обґрунтованих причин.
 
  1. Забезпечення контролю та доступу до Сервісу
8.1. Контроль за дотриманням вимог цього Положення покладається на  керівників Закладів.
8.2. Відділ освіти Шептицької міської ради може визначити особу, відповідальну за виконання цього Положення, якій Адміністратори Сервісу нададуть права модератора усіх Закладів в межах своєї юрисдикції.
8.3. Призначення та відкликання модератора Закладу відбувається шляхом надсилання офіційного листа із вказанням повної назви, адреси та ЄДРПОУ Закладу, і завіреного підписом керівника (уповноваженої особи, що тимчасово наділена повноваженнями керівника) Закладу. У такому листі повинно бути вказано: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи; дія, котра повинна бути вчинена - призначення, відкликання; дата, з якої має бути вчинено дію; електронна адреса, за якою повинно здійснюватися або здійснювався вхід до Сервісу.
 
9. Прикінцеві положення
9.1. Дія цього Положення не поширюється на Заклади приватної форми власності.
9.2. Зміни до Положення вносяться у порядку, визначеному законодавством.