ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 50М81

ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА
п’ятдесята сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
____________ м. Шептицький № _______

Про затвердження

Положення про вiддiл

земельних вiдносин

Виконавчого комітету

Шептицької мiської ради

Керуючись статтею 54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин", Законів України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» та «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності Шептицька міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Положення про вiддiл земельних вiдносин Виконавчого комітету Шептицької мiської ради, що додається.

2. Згідно зі статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» це рішення набирає чинності з дня його оприлюднення на офіційному вебсайті міської ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралізації, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації (Майданович С.В.) та на постiйну депутатську комiсiю з питань мiстобудування, регулювання земельних вiдносин та адмiнiстративно-територiального устрою (Пилипчук П.П.).

Міський голова  Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рiшення Шептицької мiської ради

__________ № _______

ПОЛОЖЕННЯ

про вiддiл земельних вiдносин

Виконавчого комітету Шептицької мiської ради

1. Загальнi положення

1.1. Вiддiл земельних вiдносин Виконавчого комітету Шептицької мiської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Шептицької мiської ради, пiдконтрольним та пiдзвiтним мiській раді, пiдпорядкований виконавчому комiтету Шептицької мiської ради, мiському головi, координацію діяльності відділу здійснює перший заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради.

1.2. Вiддiл забезпечує реалiзацiю державної полiтики у сферi землекористування та земельних вiдносин на територiї Шептицької мiської ради, виконання власних i делегованих повноважень Шептицької мiської ради i її виконавчого комiтету у сферi регулювання земельних вiдносин та державного контролю за використанням та охороною земель на підпорядкованій територiї Шептицької мiської ради.

1.3.У своїй дiяльностi вiддiл керується Конституцiєю України, Законами України, Земельним кодексом України, постановами Верховної Ради України, указами i розпорядженнями Президента України, декретами, постановами i розпорядженнями Кабiнету Мiнiстрiв України, рiшеннями Львiвської обласної i Шептицької мiської рад та її виконавчого комiтету, розпорядженнями i дорученнями мiського голови, розпорядженнями Львiвської обласної державної адмiнiстрацiї, цим Положенням та iншими законодавчими актами.

1.4. Відділ здійснює свою діяльність на правах структурного підрозділу виконавчого комітету міської ради (без права юридичної особи).

1.5. Відділ в частині здійснення державного контролю за використанням та охороною земель виконується відповідною посадовою особою - державним інспектором з контролю за використанням та охороною земель.

2. Завдання відділу

2.1. Реалiзацiя державної полiтики у сферi регулювання земельних вiдносин та реалiзацiя повноважень Шептицької мiської ради на підпорядкованій території;

2.2. Здiйснення ефективного управлiння землями комунальної власностi Шептицької мiської ради;

2.3. Пiдготовка проєктiв рiшень Шептицької мiської ради, її виконавчого комiтету, розпоряджень мiського голови з питань земельних вiдносин.

2.4 Здійснення державного контролю за використанням та охороною земель на територiї Шептицької мiської ради відповідно до Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель».

3.Функцiї відділу

3.1. Забезпечення реалiзацiї державної полiтики з питань земельних вiдносин на землях Шептицької міської ради;

3.2. Пiдготовка проєктiв рiшень Шептицької мiської ради з питань передачi земельних дiлянок комунальної власностi у власнiсть громадян та юридичних осiб, вiдповiдно до Земельного кодексу України;

3.3. Пiдготовка проєктiв рiшень Шептицької мiської ради з питань надання земельних дiлянок у користування, вилучення, викупу iз земель комунальної власності, вiдповiдно до Земельного кодексу України;

3.4. Здійснення підготовки та укладення договорів оренди землі, додаткових угод до них;

3.5. Здійснення підготовки до укладення договорів про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки;

3.6. Здійснення контролю за надходженням коштів від продажу земельних ділянок та прав на них;

3.7. Здійснення підготовки матеріалів для оприлюднення їх на електронних майданчиках з метою продажу земельних ділянок або прав на них на електронних земельних торгах у формі аукцiонiв;

3.8. Розроблення i подання Шептицькій мiськiй радi, виконавчому комiтету, мiському головi необхiдних розрахункiв i обгрунтувань програм, робiт з проведення земельної реформи, здiйснення землеустрою, заходiв щодо рацiонального використання та охорони земель;

3.9. Забезпечення своєчасного, правильного та повного розгляду звернень громадян, юридичних та фiзичних осiб з питань землевпорядкування;

3.10. Ведення прийому громадян та надання консультацiй з питань, що належить до компетенцiї вiддiлу;

3.11. Забезпечення внесення інформації про договори оренди землі на геопортал Шептицької міської ради з метою інформативності громадян про речові права на земельні ділянки.

3.12. Здійснення державного контролю за використанням та охороною земель на територiї Шептицької мiської ради.

4. Структура відділу

 4.1. Начальник та всі працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування.

4.2. На начальника та інших посадових осіб відділу у повному обсязі поширюється дія Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», інших законів України і підзаконних нормативно-правових актів з питань служби в органах місцевого самоврядування.

4.3. Начальник та всі посадові особи відділу призначається на посади та звільняються з посад міським головою (особою, яка здійснює його повноваження) у порядку, встановленому чинним законодавством України.

4.4. Усі посадові особи відділу діють у межах повноважень, визначених їх посадовими інструкціями, що погоджуються керуючим справами виконавчого комітету міської ради та затверджуються міським головою.

4.5. Начальник відділу розподіляє обов’язки між посадовими особами відділу. Обов’язки та повноваження посадових осіб відділу випливають із завдань, функцій та повноважень, покладених на відділ цим Положенням.

4.6. На посади начальника та інших посадових осіб відділу можуть бути призначені особи, які у повній мірі відповідають вимогам Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», мати відповідний рівень кваліфікації згідно з Типовими професійно - кваліфікаційними характеристиками посадових осіб місцевого самоврядування, що затверджені наказом Національного агентства з питань державної служби від 07.11.2019 № 203-19 у порядку, що визначений законом.

5. Права відділу

5.1. Одержувати вiдповiднi документи та необхiдну iнформацiю вiд посадових осiб виконавчих органiв Шептицької мiської ради та пiдпорядкованих їй установ, а також вiд територiальних органiв державної виконавчої влади для виконання покладених на вiддiл функцiй;

5.2. Подавати в установленому порядку вiдповiднi пропозицiї, готувати проекти рiшень на засiдання Шептицької мiської ради та її виконавчого комiтету з питань, якi вiднесенi до компетенцiї вiддiлу;

5.3. Залучати спецiалiстiв виконавчих органiв Шептицької мiської ради та пiдпорядкованих їй установ для розгляду питань, вiднесених до компетенцiї вiддiлу;

5.4. Брати участь у засiданнях Шептицької мiської ради та засiданнях виконавчого комiтету, нарадах, що проводить мiський голова, а також в тих, що проводяться у  виконавчих органах Шептицької мiської ради з питань, вiднесених до компетенцiї вiддiлу;

5.5. Вiддiл при виконаннi покладених на нього завдань взаємодiє з iншими виконавчими органами Шептицької мiської ради та територiальними органами державної виконавчої влади.

5.6. Державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:

5.6.1. Безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель.

5.6.2. Давати обов'язкові для виконання приписи з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов'язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків.

5.6.3. Складати акти перевірок та протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

5.6.4. У разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної,

міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення.

5.6.5. Викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов'язаних з порушенням земельного законодавства України.

5.6.6. Передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення.

5.6.7. Проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України.

5.6.8. Звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

5.6.9. Державні інспектори під час виконання службових обов'язків мають право на носіння форменого одягу встановленого зразка та використовувати спеціальні транспортні засоби з кольорографічним забарвленням і написом з емблемою в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

6. Керiвництво

 6.1. Вiддiл очолює начальник, який призначається на посаду на конкурснiй основi чи за iншою процедурою, передбаченою законодавством України i звiльняється з посади міським головою.

6.2. Начальник вiддiлу:

6.2.1. Безпосередньо пiдпорядкований мiському головi та першому заступнику мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради;

6.2.2. Здiйснює безпосереднє керiвництво дiяльнiстю вiддiлу, розподiляє обов’язки мiж працiвниками, очолює та контролює їх роботу.

6.2.3. Вирiшує питання взаємодiї вiддiлу з виконавчими органами Шептицької мiської ради, пiдприємствами, установами, органiзацiями незалежно вiд форми власностi, об’єднаннями громадян.

6.2.4. Забезпечує дотримання у вiддiлi Iнструкцiї з дiловодства у виконавчих органах Шептицької мiської ради.

6.2.5.Розробляє і вносить на затвердження в установчому порядку посадовi інструкції працівників відділу.

6.2.6. Здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до Положення про вiддiл, а також покладених на нього завдань окремими рiшеннями Шептицької мiської ради, її виконавчого комiтету, розпорядженнями та дорученнями мiського голови;

6.3. Начальник вiддiлу несе персональну вiдповiдальнiсть:

6.3.1 За виконання вiддiлом завдань, передбачених цим Положенням та посадовими iнструкцiями працiвникiв вiддiлу.

6.3.2. За стан трудової дисциплiни у вiддiлi.

6.3.3. У разi вiдсутностi начальника його обов’язки виконує працівник, на якого покладаються обов’язки начальника вiддiлу.

7. Відповідальність

7.1. Відповідальність посадових осіб відділу передбачена чинним законодавством України, цим Положенням та їх посадовими інструкціями, що розробляються, погоджуються та затверджуються у порядку, що встановлений цим Положенням.

7.2. Посадові особи відділу, відповідно до чинного законодавства України, можуть бути притягнені до дисциплінарної, адміністративної, кримінальної або цивільно-правової відповідальності.

7.3. Відповідальність посадових осіб відділу настає у разі невиконання або неналежного виконання ними обов’язків та функцій, що визначені законодавством України, іншими посадовими інструкціями та цим Положенням.

7.4. Притягнення посадових осіб відділу здійснюється виключно у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Начальник та працівники відділу, що вчинили правопорушення, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

8. Заключні положення

8.1. Статус посадових осіб відділу визначається Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування».

8.2. Відділ утримується за рахунок коштів бюджету Шептицької міської ради.

8.3. Положення про відділ та гранична чисельність затверджується Шептицькою міською радою.

8.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його затвердження.

8.5. Припинення діяльності відділу (ліквідація, реорганізація) здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства. Структура відділу визначається штатним розписом, який затверджує міський голова.